February 19, 2011

fake aiman memang bodo babi

AKU KALAU DAPAT JUMPA FAKE FAKE FUCKER NI AKU PIJAK MUKA KAU BODOH !
Cilaka wehhh aiman takan bodo la nk couple dengan perempuan muka mcam 'rempit chick' ni dengan mulut longkang nye , agak agak lahh mulut korang tu , kau tak kenal aku pastu nak buruk buruk kan aku . Weee geli lah tengok muka kau . bodonyeeee orang !
b...lieza fallen tu spe???
gf bru kau ka??
kau curang sme aku kan...???
February 11 at 7:19pm · See Friendship

  • Akiza Aishiteru likes this.

    • Hafiz Nur Aiman buto pak hang .
      February 11 at 11:25pm ·  1 person

    • Akiza Aishiteru amboi3....agk ksar bhase kamo0...
      x syg baby dh ker??

      February 11 at 11:29pm

    • Muhammad Shahrin hello this is me eleena . one again i want to thank you for shahrin . because online fb dia kejap . hafi kau dengan sini . anak kau dah dua tahun dah .
      February 12 at 12:37am

    • Muhammad Shahrin so , sape yang nak bertangngjawab semua ni . dan polise tengah cari kau . dan aku nak bunuh anak kau .
      February 12 at 12:39am

    • Hafiz Nur Aiman kau ingat aku nak tangung ke .. sape suruh aku buat kau kan .
      February 12 at 4:53pm

    • Akiza Aishiteru hafiz: ??????????????
      sbar je la...

      February 12 at 6:08pm

    • Muhammad Shahrin bodo punye betine . gune fb aku semate mate . nak cari pasai dengan kawan aku la ni
      February 12 at 6:31pm ·  1 person

    • Hafiz Nur Aiman jum maki dia balik .
      February 12 at 6:45pm ·  1 person

    • Akiza Aishiteru b n shahrin...x pyah arr...biar je die....nnti dia pnat arr tu...
      February 12 at 8:01pm

    • Hafiz Nur Aiman haha ..
      February 12 at 9:45pm

    • Akiza Aishiteru heheheh...gelak lg..
      February 12 at 9:46pm

    • Hafiz Nur Aiman baby kasi password dengn email .. please ..
      February 15 at 11:59am ·  1 person

    • Muhammad Shahrin haha .
      February 15 at 12:31pm

    • Akiza Aishiteru asAl...kan ari rtu dh bg..lupe ker????
      ok3...

      February 15 at 4:47pm

    • Muhammad Shahrin lelaki jenis pelupe la ni .. bongok
      February 15 at 6:59pm

    • Akiza Aishiteru 
      shahrin....: hehehehe..jahat ko shahrin......
      for eleene...kamo ni so stupid....kamo dh bt 1 dose yg besar..knape kamo nk tmbah kan dose kamo dgan membunuh bayi yg tidak berdose tu.....
      pa2 pon..
      sblum bt keputusan itu sye harap wak dpat pkir semasak2 nye....ok....jgan lah bunuh bayi yg x berdose tu..kesian...kluw x nk bayi tu 1 skali pon bg lah dekat sye....sye btol2 suke kan bdak2....tlong la bt keputusan yg btol...

      Wednesday at 4:18pm

    • Muhammad Shahrin eleena mcam butoh .
      15 hours ago ·  1 person

    • Akiza Aishiteru eleena bkan cm butoh..tp dh cm pompuan sundal yg dok kat nagoya dh......suka kcaw bf org.....
      cm puki nk haram ja lg......
      burit relah......
      eleena anak haram.....

      13 hours ago ·  1 person

No comments:

Post a Comment